معرفی
درباره علم سنجی
اهداف علم سنجی
کارشناسان اداره علم سنجی
ترجمان دانش
گزارش ها
گزارش های علم سنجی دانشگاه ها
گزارش های علم سنجی دانشکده ها
گزارش های علم سنجی پژوهشگران
گزارش های علم سنجی مجلات علمی
نتایج رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظام وبومتریکس
راهنماها و فرم ها
سامانه ها
سامانه های مرتبط
سایت های مرتبط
شاخص ها
شاخص های جدید علم سنجی
دستورالعمل ها
دستورالعمل نقل و انتقال اعضای هیات علمی
دستورالعمل نحوه پاسخ دهی به بازخوردها
نحوه نگارش صحیح وابستگی سازمانی
کارگاه ها
سال1402
سال 1401
سال 1400
سال 99
سال 98
سال 97
مقالات آموزشی علم سنجی
تماس با ما
ارسال سوالات
کلیدواژه ای بنویسید ...
تلگرام
آپارات
اینستاگرام
معرفی
درباره علم سنجی
اهداف علم سنجی
کارشناسان اداره علم سنجی
ترجمان دانش
گزارش ها
گزارش های علم سنجی دانشگاه ها
گزارش های علم سنجی دانشکده ها
گزارش های علم سنجی پژوهشگران
گزارش های علم سنجی مجلات علمی
نتایج رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظام وبومتریکس
راهنماها و فرم ها
سامانه ها
سامانه های مرتبط
سایت های مرتبط
شاخص ها
شاخص های جدید علم سنجی
دستورالعمل ها
دستورالعمل نقل و انتقال اعضای هیات علمی
دستورالعمل نحوه پاسخ دهی به بازخوردها
نحوه نگارش صحیح وابستگی سازمانی
کارگاه ها
سال1402
سال 1401
سال 1400
سال 99
سال 98
سال 97
مقالات آموزشی علم سنجی
تماس با ما
ارسال سوالات
تلگرام
آپارات
اینستاگرام
کپی رایت © 2024
مقالات علم سنجی
تحلیلی بر روند سلب اعتبار مدارک علمی نمایه شده در پایگاه اطلاعاتی وب آوساینس طی سالهای ۲۰۲۲- ۲۰۰۰
چالشهای علم سنجی در دانشگاههای علوم پزشکی ایران
Factors affecting time to publication in information science
Relationship between collaboration and normalized scientific impact in South American public universities
Publication patterns’ changes due to the COVID‑۱۹ pandemic: a longitudinal and short‑term scientometric analysis
تعداد بازدید:
45
خانه
تماس
ارتباط با ما